Etixx Classic

Dit 2-jaarlijkse gebeuren paste nog nooit in mijn planning (door de zwemtraining die ik geef op zaterdagochtend normaal), maar dit jaar heb ik er bewust voor gekozen een keertje extra geen training te geven om te kunnen meefietsen in dit grootse evenement.
Ik was zeer onder de indruk van de hele organisatie: Het parcours, de bevoorradingen en een goed gevulde zak met cadeaus na de finish.

Speciaal voor de Etixx Classic heb ik een extra keertje geen zwemtraining gegeven.
Ik was op de hoogte van de goeie naam van de organisatie, maar wist toch niet wat ik kon verwachten.
Met Etixx en Lotus als grote sponsors ontbrak het niet aan voldoende eten en drinken onderweg.
Het parcours had ik al eens gereden via gps, dus daarvan wist ik dat het helemaal mijn dada is.
Een supergeslaagde organisatie, begrijpelijk dat er zoveel wielertoeristen op afkwamen.
Het is jammer voor de organisatie dat er een dodelijk ongeval te betreuren viel.

De tocht verliep zeer vlot voor me. Aangezien mijn pa iets trager klimt dan ikzelf heb ik altijd meer dan voldoende tijd om ten volle te genieten van het landschap en tussendoor leuke beelden te filmen.

Website organisatie: www.EtixxClassic.be
Mijn rit op strava: https://www.strava.com/activities/962959510

04-29-3D.png

Geef een reactie

Create a website or blog at WordPress.com

Omhoog ↑

